Po opublikowaniu kolejnej operacji (Broken Fang), Valve publikuje aktualizacje znacznie częściej. Dzisiaj również mamy garść poprawek.
Mix
- Znaczniki znikną podczas celowania w ich pobliżu i będą w pełni przezroczyste, gdy celujemy bezpośrednio w nie
- Głośność scenerii została zmniejszona (w tle po wybraniu mapy Ancient)
- Głośność kobiecych odgłosów śmierci została zmniejszona
- Resample starszych dźwięków dla HRTF
Mapy
- Mirage
- Fix niewidzialnych ścian dla trybu „Odbijanie”
- Ancient
- Zmniejszona głośność dźwięków tła
- Stopień nasycenia światłem w niektórych lokacjach został poprawiony
- Dodatkowe oświetlenie/światło w ciemnych rogach
- Metalowe filary przy wejściu na „B” zostały usunięte – można teraz strzelać przez ściany
- Usunięty „prześwit” między skrzynkami na „A”
- Modyfikacja półek na środku
- Dodatkowe obiekty zostały oznaczone dla sprzętów „low-end”
- Usunięto bałagan wokół wyjścia na „B”
- Ogólne fixy i optymalizacje
- Poprawki geometrii
- Frostbite
- Większa wydajność
- Łupy
- Zmieniono niektóre drzwi, aby poprawić płynność rozrywki
- Naprawiono przypadek gdy zrzut broni zacinał się
- Budynek baru został przerobiony aby poprawić rozgrywkę
- Drony nie przenikają już przez ziemię
- Ogrodzenie wokół budynku elektrycznego zostało poprawione, aby umożliwić łatwiejsze wskakiwanie na dach
- Łatwiejsze chwytanie drabinek na słupkach wyciągu
- Lada już nie lewituje na bramie bezpieczeństwa
- Przerobiono budynki wioski aby poprawić rozgrywkę
- Dźwięk lawiny jest cichszy i odtwarzany po pierwszej fali