update

Aktualizacja CS GO (10.12.2020)

Po opublikowaniu kolejnej operacji (Broken Fang), Valve publikuje aktualizacje znacznie częściej. Dzisiaj również mamy garść poprawek.

Mix

  • Znaczniki znikną podczas celowania w ich pobliżu i będą w pełni przezroczyste, gdy celujemy bezpośrednio w nie
  • Głośność scenerii została zmniejszona (w tle po wybraniu mapy Ancient)
  • Głośność kobiecych odgłosów śmierci została zmniejszona
  • Resample starszych dźwięków dla HRTF

Mapy

  • Mirage
    • Fix niewidzialnych ścian dla trybu „Odbijanie”
  • Ancient
    • Zmniejszona głośność dźwięków tła
    • Stopień nasycenia światłem w niektórych lokacjach został poprawiony
    • Dodatkowe oświetlenie/światło w ciemnych rogach
    • Metalowe filary przy wejściu na „B” zostały usunięte – można teraz strzelać przez ściany
    • Usunięty „prześwit” między skrzynkami na „A”
    • Modyfikacja półek na środku
    • Dodatkowe obiekty zostały oznaczone dla sprzętów „low-end”
    • Usunięto bałagan wokół wyjścia na „B”
    • Ogólne fixy i optymalizacje
    • Poprawki geometrii
  • Frostbite
    • Większa wydajność
    • Łupy
    • Zmieniono niektóre drzwi, aby poprawić płynność rozrywki
    • Naprawiono przypadek gdy zrzut broni zacinał się
    • Budynek baru został przerobiony aby poprawić rozgrywkę
    • Drony nie przenikają już przez ziemię
    • Ogrodzenie wokół budynku elektrycznego zostało poprawione, aby umożliwić łatwiejsze wskakiwanie na dach
    • Łatwiejsze chwytanie drabinek na słupkach wyciągu
    • Lada już nie lewituje na bramie bezpieczeństwa
    • Przerobiono budynki wioski aby poprawić rozgrywkę
    • Dźwięk lawiny jest cichszy i odtwarzany po pierwszej fali

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *